Investment Service Center of Bushehr Province

تسهیلات ۲۰ میلیون یورو برای اجرای طرح بزرگ فولاد در استان بوشهر

تسهیلات ۲۰ میلیون یورو برای اجرای طرح بزرگ فولاد در استان بوشهر

Author: مدیریت/Sunday, July 23, 2023/Categories: خبر

Rate this article:
No rating

توسعه زیرساخت‌ های تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر اجرای طرح های مختلف اقتصادی و اشتغالزا در اولویت برنامه های استان قرار دارد و پیش‌ بینی می شود از تعهد اشتغال سال 1402 نیز فراتر رود. 

باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال تعهد ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی برای استان بوشهر داریم که امیدوارم رشد چشمگیری را شاهد باشیم، گفت: اجرای طرح فولاد دنا آسیا در استان بوشهر تصویب شده که ۲۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی از طریق صندوق توسعه ملی برای این طرح بزرگ تصویب شده است.

وی اضافه کرد: اجرای دو طرح بزرگ گردشگری در دل‌ آرام تنگستان و میرمهنای دیلم تصویب شده که ۳ هزار میلیارد تومان برای این دو طرح سرمایه گذاری می شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح های اشتغال زا و همچنین طرح های فناور و دانش بنیان در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و تسهیلات ارزان قیمت به این طرح ها تخصیص می یابد.

باستین گفت: رفع موانع تولید از واحدهای راکد و نیمه راکد استان نیز از دیگر اقدامات مدیریت استان است و در یکسال اخیر بیش از ۹۰ واحد به چرخه تولید برگشتند.

Print

Number of views (1110)/Comments (0)

x
دی ان ان