Investment Service Center of Bushehr Province

فراخوان سازمان سرمایه‌گذاری برای شناسایی ظرفیت‌های بخش غیردولتی در زمینه ی تشویق سرمایه‌گذاری خارجی

مدیریت 0 715 Article rating: No rating

سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران به عنوان تنها نهاد رسمی متولی امور سرمایه گذاری خارجی در ایران اقدام به بررسی امکان‌پذیری تشکیل شبکه فعالان بخش خصوصی در زمینه تشویق سرمایه‌گذاری خارجی نموده است

اختصاص بیش از 14000 مترمربع زمین در شهرستان دیلم برای توسعه گردشگری

مدیریت 0 996 Article rating: 4.0

 4 قطعه زمین در ساحل بندر دیلم برای سرمایه‌گذاری در عرصه برنامه تفریحی توریستی در نظر گرفته شده است. هر قطعه زمین این طرح 3600 متر مربع است که یکی از قطعات این اراضی در مجاور خور بندر دیلم مشخص و مزایده آن برای واگذاری به سرمایه‌گذار اعلام می شود.

تسهیلات ۲۰ میلیون یورو برای اجرای طرح بزرگ فولاد در استان بوشهر

مدیریت 0 960 Article rating: No rating

 اجرای طرح فولاد دنا آسیا در استان بوشهر تصویب شده که ۲۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی از طریق صندوق توسعه ملی برای این طرح بزرگ تصویب شده است.

راه آهن و آزادراه دالکی به استان فارس اولویت استان بوشهر است

مدیریت 0 969 Article rating: No rating

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر سه‌شنبه شب در دیدار استانداران بوشهر و فارس با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: احداث راه‌آهن شیراز به بوشهر و اتصال بوشهر به شبکه ریل سراسری از دغدغه‌های مهم استان است و رئیس جمهور نیز تاکید زیادی بر تحقق این مهم دارد.

پرداخت 2500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساختهای بندری بوشهر

مدیریت 0 1083 Article rating: No rating

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از محل تعرفه‌های دریافتی پارسال در مجموع بیش از ۲هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های بنادر این استان هزینه شد که بدون تردید نتیجه این سرمایه گذاری ها تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان خواهد بود.

بازدید هیات قطری از ظرفیتهای سرمایه گذاری- اقتصادی و توانمندی‌‌های بنادر بوشهر و دیر

هیاتی قطری متشکل از رییس بندر الرویس قطر، مدیر بخش دریایی گمرک و رییس بخش گمرکی و بازرسی بندر حمد با حضور در بندر بوشهر از توانمندیها و تاسیسات این بندر بازدید کردند.

مدیریت 0 3311 Article rating: 5.0
RSS
دی ان ان