ا

پرورش و تولید سم عقرب

مدیریت 0 29075 رتبه مطلب: 3/4

کژدم یا عقرب و یا دراز دم نام یکی از گونه‌های بندپایان رده عنکبوتیان است که دارای ۸ پا و نیشی با زهر کشنده می‌باشد. نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد. عقرب‌ها شب‌ها به آرامی به فعالیت‌های زیستی خود می‌پردازند و بیشتر در آب و هوایی گرم فعال هستند.
این جانوران چنگال‌های خارداری دارند که در واقع قسمتی از دهان آن‌ها محسوب می‌شوند. آنها قادرند که مادهٔ سمی خطرناکی از قسمت عقب بدنشان به طرف مهاجمین بپاشند. این جانور بیشتر در شب شکار می‌کند و پاهای بلند جلویی خود را برای پیدا کردن غذا به‌کار برده و پس از یافتن غذا آن را با چنگال‌هایش می‌گیرد. کژدم‌ها اغلب در طول روز در زیر سنگ‌ها یا در حفره‌های به نسبت خنک زیر زمین پنهان می‌گردند.

 

پرورش خیار دریایی

مدیریت 0 12552 رتبه مطلب: 2/9

خیار دریایی

خیار دریایی جزء شاخه خارتنان، راسته پا لوله ای ها و خانواده خارپوستان می باشد.خیار دریایی بالغ در اطراف دهان خود دارای ۱۰ شاخک حسی (Tentacles) انگشت مانند هستند که از قسمت قدامی و خلفی براحتی قابل تشخیص می باشد.خیار دریایی به ستاره دریایی نسبت داده می شود و به شاخه خارتنان که همان خار پوستان هستند تعلق دارد.دراین شاخه همگی دارای بدن ۵ قسمتی متقارن هستند که به آسانی در ستاره های دریایی قابل مشاهده است.چنانچه خیار دریایی یکی از تنتاکل های خود را از دست دهد در طی مدت سه هفته می تواند آن را جایگزین و بازسازی نماید و طول عمر این جانور در حدود هشت سال می باشد.وقتی خیار دریایی را صید و در دست نگهداری نماییم از منافذ عقبی آب خارج می شود و در این اثنا ممکن است این جانور دستگاه گوارش و قسمتهای داخلی بدن خود را نیز خارج نماید که در برخی ازمواقع این عمل موجب مرگشان می شود ودر موارد دیگر نیز این جانور قادر است ارگانهای داخلی از دست رفته را باز سازی نماید.

بلدرچین پرورش دهیم

مدیریت 0 19378 رتبه مطلب: 1/9

ایده ای برای سرمایه گذاری در استان بوشهر:

بلدرچین از جمله ماکیانی است که مدت زیادی از پرورش آن در ایران نمی‌گذرد. حدود ۲۰سال پیش نخستین گله‌های این پرنده کوچک و خوشمزه به ایران وارد شدند و در اطراف یزد نخستین واحد‌های پرورش شروع به فعالیت کردند.تولید و پرورش بلدرچین و سایر ماکیان غیر‌مرغ، از جمله فعالیت‌های اقتصادی پرسودی است که اخیرا مورد توجه تولید‌کنندگان قرار گرفته و با توجه به بازار مناسب مصرف داخلی و زمینه‌های خوب برای صادرات، از اقبال خوبی برخوردار شده است.

۱۰ شغل پردرآمد حوزه IT در سال ۲۰۱۶

مدیریت 0 14857 رتبه مطلب: بدون رتبه

صنعت رو به رشد IT و بخش‌های مرتبط به آن توانسته‌اند از پیچ و خم رکود اقتصادی سال‌های اخیر به خوبی عبور کنند. همین موضوع باعث شده است تا توجه کارآفرینان و کارجویان به بخش‌های IT و تکنولوژی بیشتر از گذشته جلب شود. با این اوصاف همزمان با افزایش تقاضا برای مشاغل IT، تمایل کارفرمایان به استخدام و استفاده از نیروهای با تجربه و حرفه‌ای در این بخش افزایش پیدا کرده است تا جایی که آنها حاضرند حقوق بیشتری برای جذب و حفظ افراد با استعداد بپردازند.

«سالمندی» و فرصت های سرمایه گذاری آن

اگر سرمایه گذار و کارآفرین هستید و نمی دانید ثروت و مدیریت خود را در چه مسیری برنامه ریزی کنید. ...

مدیریت 0 11865 رتبه مطلب: 2/5

پیش‌بینی‌ می شود در سال ۱۴۲۰ خورشیدی حدود ۲۰ درصد از مردم ایران در سنین سالمندی باشند. برآوردها حاکی از آن است که در ۱۴۳۰، این رقم به یک سوم جمعیت کل کشور خواهد رسید. هم اکنون، جمعیت سالخورده ایران، حدود ۱۰ درصد کل جمعیت کشور است.

RSS
123456
دی ان ان