ا

انجماد و بسته بندی ماهی و میگو به روش سریع

مدیریت 0 9580 رتبه مطلب: 4/0

مصرف گوشت سفید در مقایسه با گوشت قرمز از سلامت بالاتری برخوردار است و بر طبق آخرین یافته های محققین علوم تغذیه و پزشکی،مصرف صحیح ابزیان از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری می کند.آبزیان به لحاظ داشتن ویزگی های زیر از نظر ارزش تغذه ای در اولویت مصرف قرار می گیرند.
-محدود بودن تولید گوشت قرمز و مرغ
-ارزانتر بودن گوشت ماهی
-افزایش جمعیت کشور و لزوم تامین پروتئین مورد نیاز
-اماده شدن سریع این فرآورده ها برای مصرف
-تنوع در غذا

پرورش کفشدوزک

مدیریت 0 10197 رتبه مطلب: 3/0

شاید شما هم باور نکنید اما این حقیقتی است که کشت ارگانیک به جوامع امروزی ارزانی داشته و یکی از الزامات ادامه این نوع کشت، وابسته به پرورش همین کفش‌دوزک‌هاست. کفش‌دوزک‌ها در دنیا بیش از ۲هزار گونه دارند که تنها یکی از آنها برای پرورش و تولید انبوه مناسب است. گونه «کریپتولموس» برای این کار بهترین گزینه است. احتمالا برای برخی از مخاطبان این سوال پیش می‌آید که پرورش کفش‌دوزک چه ربطی به تولید محصول ارگانیک دارد؟ ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

پرورش کرم خونی

مدیریت 0 14185 رتبه مطلب: 3/3

از آنجا كه ماهيان خاوياري در مراحل اوليه زندگي خود به غذاي زنده و يا ميگو در زمان بلوغ به كرم نرئيس نياز دارند معرفي كرم نرئيس به عنوان غذاي زنده در تغذيه ماهيان با ارزش شيلاتي نظير تاسماهيان و آبزياني نظير ميگو از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد. از طرف ديگر با توجه به اينكه در حال حاضر بدليل عدم وجود غذاي زنده در فصل پاييز جهت تكثير ماهيان خاوياري نژاد پاييزه و ماهيان خاوياري پرورشي، اين كفزي بدليل موجود بودن آن در تمامي فصول امكان تغذيه لارو ماهيان خاوياري را در اكثر كارگاههاي تكثير و پرورش آن تا رسيدن به اندازه مناسب جهت رهاسازي به رودخانه و يا پرورش در مكانهاي محصور فراهم مي كند.

طرح پرورش میل ورم

مدیریت 0 14110 رتبه مطلب: 3/3

افزایش سریع جمعیت انسانی، زنگ خطری است که هشدار قحطی و فقر در آینده را می‌دهد. عده‌ای از متخصصین علم تغذیه، جامعه شناسی و… معتقدند «منطقی‌ترین راه برای تأمین نیازهای غذایی بشر خصوصاً در کشورهای محروم، استفاده از تمام امکانات و منابع غذایی موجود است. این محققین حتی به وجود مزارعی برای پرورش حشرات خوراکی هم اشاره دارند و به دلایل بسیاری این کار را عاقلانه‌تر از پرورش دام می‌دانند:
– نخست آنکه این جانوران برای رشد و تولید مثل به مواد غذایی زیادی نیاز ندارند (حجم غذای گاو را با کرم مقایسه کنید).
– دوم اینکه برای رشد و پرورش این موجودات فضای زیادی لازم نیست. (محل زندگی و فضای اشغال شده توسط یک گوسفند و موریانه تا چه حد قابل مقایسه هستند؟)
– سرعت تخم ریزی و رشد حشرات به هیچ عنوان با زاد و ولد پستانداران و پرندگان تأمین کننده غذای انسان قابل مقایسه نیست (رشد یک بره را با تعداد تخم‌ها و سرعت رشد در سوسک مقایسه کنید).
– این گروه از جانوران به تعداد فراوان و گونه‌های مختلف در دسترس بشر هستند.
– و با کمال تعجب عده‌ای معتقدند بسیار بسیار خوشمزه‌تر از گوشت حیواناتی چون مرغ، ماهی، گوساله و گوسفند است.

احداث واحد بازیافت لاستیک خودرو

مدیریت 0 7842 رتبه مطلب: 3/0

سرمایه گذاری در بازیافت همیشه سودخوبی به همراه دارد. بازیافت لاستیک نیز بر همین قاعده است که می توانید آن را پودر کنید و به صنايع مختلف مانند جاده‌سازي، ساختماني بفروشید. در کمتر از دو سال پول خود را برداشت می کنید.

RSS
123456
دی ان ان