ا

تولید برق از زباله (طلای کثیف)

طرحی سرمایه گذاری در استان بوشهر که قصد معرفی آن را داریم بهره‌گیری از طلای کثیف و تولید برق می‌باشد که نام شناخته شده آن احداث نیروگاه بیوگاز تولید برق از زباله است که در دسته انرژی‌های نو قرار می‌گیرد.

مدیریت 0 20387 رتبه مطلب: 3/8

طلای کثیف در راه توسعه: تولید برق از بیوگاز

طلا اگرچه نام یک عنصر فلزی نرم و شکل‌پذیر به رنگ زرد روشن و براق است اما در معانی اجتماعی به هر کالای گرانبها نیز گفته می‌شود. طلای طرح ما یک ماده متعفن و تهوع آور است که همه ما روزانه حداقل یک حجم کوچکی از آن را در محیط زندگی خود تولید و به عنوان کالای بی ارزش از خود دور می‌کنیم.

هشت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای بازار ایران

مدیریت 0 12279 رتبه مطلب: 3/9

در اوضاع کنونی اقتصادی کشور که حجم بالایی از نقدینگی در دست مردم است و التهاب بازار سکه و ارز خوابیده، و نرخ بیکاری بسیار بالاست، بسیاری از مردم به ویژه جوانان جویای کار که سرمایه های کمی دارند به دنبال راه اندازی کسب و کارهای مناسبی هستند.

سرمایه‌گذاری در کشت کینوا

مدیریت 0 22182 رتبه مطلب: 2/7

در سال‌های اخیرگیاه کینوا به‌عنوان محصولی ارزشمند در ایران مورد توجه قرار گرفت و کشت آزمایشی آن نیز با موفقیت به انجام رسید. محصولی که می‌تواند با توجه به محدودیت‌های منابع آبی در کشور به‌عنوان یک جایگزین مناسب برای محصولاتی نظیر برنج مطرح باشد. در این گزارش به معرفی گیاه کینوا و جنبه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در آن می‌پردازیم که در ادامه پیش‌رو دارید

طرح کشت و فرآوری آلوئه ورا

اگر شما به کارهای کشاورزی علاقه مندید پیشنهاد ما به شما کشت گیاه آلوئه ورا می باشد. گیاه آلوئه ورا یا صبرزد از جمله گیاهانی است که بسیار پرطرفدار بوده و علاوه بر خواص بالای دارویی که دارد از آن در صنعت آرایشی بهداشتی هم استفاده می شود.

مدیریت 0 24753 رتبه مطلب: 3/5

پرورش كرم ميل ورم براي مصرف غذاي پرندگان

كرم ميل ورم غذاي كاملا طبيعي و مقوي با پروتئين بسيار بالا براي پرورش و رشد انواع قناري ،بلوبردها، سهره ها، بلبل هزار دستان، سينه سرخ ها، سار ها، توكاها، اليكايي ها….

مدیریت 0 24932 رتبه مطلب: 3/4
RSS
123456
دی ان ان