ا

طرح تولید کانتینر و کانکس یخچال

مدیریت 0 8102 رتبه مطلب: 2/7

  پیشرفت تکنولوژی در زمینه حمل و نقل باعث گردیده تا متصدیان حمل و نقـل تمـام سـعی و کوشـش خود را بکار برند تا محمولات سریعتر و سالمتر به مقصد برسد. یکی از این پدیده‌ها کـه باعـث تـسهیل حمل و نقل بین المللی می‌گردد حمل کالا بوسیله کانتینر (  است(Container

طرح تولید سقف های کاذب آلومینیومی

مدیریت 0 6330 رتبه مطلب: بدون رتبه

ساختمان‌سازی و صنایع وابسته به آن یکی از پرکارترین و سودآورترین صنایع در دنیا به شمار می‌آید که هر روز و هر لحظه هم رو به پیشرفت و توسعه است، مصالح سنتی کنار رفته و امروزه مصالح صنعتی جدید با بهره‌وری بالا و درصد آسیب‌پذیری کمتری تولید می‌شوند.

طرح تولید کیسه هاي اسپتیک

مدیریت 0 7204 رتبه مطلب: 3/0

  بسته بندي اسپتیک شیوه جدیدي براي نگهداري محصولات غذایی دراز مدت زمان طولانی و خارج از یخچال است که تا زمان باز کردن بسته تازگی محصول را حفظ خواهد کرد. زمانی که براي اولین بار شیر و آبمیوه به شیوه اسپتیک در قفسه ها و یخچال هاي مغازه ها عرضه شد با عدم اطمینان مصرف کنندگان رو به رو گردید.

تولید قوطی های آسان بازشو

مدیریت 0 10935 رتبه مطلب: 3/6

محصول تولیدی قوطی آلومینیومی می‌باشد ا
در چند سال گذشته بیش از ۹۰ درصد قوطی‌های نوشابه از آلومینیوم ساخته شده است. ا
ین کالا جز کالا های پرطرفدار در صنعت بسته‌بندی به شمار می‌آید. و در حال حاضر دارای درب‌هایی ویژه (آسان‌بازشو) می‌باشد.این قوطی‌ها برای نوشیدنی‌های گازدار و آب میوه ها و… کاربرد دارد.ساخت قوطی های آلومینیومی ارزان‌تر تمام می‌شود، بازیافت آلومینیوم آسان‌تر، وزن قوطی‌ها سبک‌تر و بنابراین هزینه حمل و نقل آن کمتر است.۳۰ سال پیش بیشتر قوطی‌ها از فولاد قلع اندود ساخته می‌شد که همان قوطی قلعی سابق است، این قوطی‌ها سنگین بودند به آسانی سوراخ می‌شدند و محتویات درون آن‌ها بو و مزه فلز به خود می‌گرفت.

احداث واحد بازیافت لاستیک خودرو

مدیریت 0 7904 رتبه مطلب: 3/0

سرمایه گذاری در بازیافت همیشه سودخوبی به همراه دارد. بازیافت لاستیک نیز بر همین قاعده است که می توانید آن را پودر کنید و به صنايع مختلف مانند جاده‌سازي، ساختماني بفروشید. در کمتر از دو سال پول خود را برداشت می کنید.

RSS
12
دی ان ان