ا

مزایا و محاسن منطقه آزاد بوشهر بررسی شد

مدیریت 0 10200 رتبه مطلب: 4/0

تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر در صحن علنی مجلس و ارجاع آن به مجلس شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، موضوع اثرات منفی و مثبت تصویب منطقه آزاد بوشهر و نقاط ضعف و قوت استان در این زمینه را بیش از گذشته در جامعه مطرح نموده است. در این میان، کارشناسان نظرات مختلفی را مطرح کرده و هر یک از زاویه ای به موضوع نگریسته اند.

مزیت های بوشهر برای منطقه آزاد تجاری شدن

مدیریت 0 9878 رتبه مطلب: 1/0

گزارش اسفندماه سال 1396 مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص منطقه آزاد جدید بوشهر نشان می‌دهد که در صورت کاهش مساحت پیشنهادی، این منطقه به جهت برخورداری از «فرودگاه»، «بندر» و «دو منطقه ویژه اقتصادی با رویکرد تولیدی» از مزیت نسبی مناسبی برخوردار است.

محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر خارج از محدوده شهر است

محدوده منطقه آزاد بوشهر کجاست؟

مدیریت 0 10632 رتبه مطلب: 3/7

استاندار بوشهر گفت: منطقه آزاد بوشهر خارج از محدوده شهری است و هیچ نقطه‌ای از شهر بوشهر در محدوده این منطقه نیست.

تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر زمینه توسعه و پیشرفت استان بوشهر فراهم می‌کند

مدیریت 0 5592 رتبه مطلب: بدون رتبه

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر در مجلس گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری، صنعتی بوشهر زمینه توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های استان فراهم می‌کند.

آخرین وضعیت منطقه آزاد بوشهر

مدیریت 0 6680 رتبه مطلب: بدون رتبه
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر و هفت منطقه آزاد تجاری صنعتی دیگر و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی موافقت کردند اما بنا بر اسناد منتشر شده در فضای مجازی، شورای نگبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام با کلیت این لایحه مخالف نموده و آن را مطابق با قوانین کشور نمی دانند.
RSS
دی ان ان