ا

طرح پرورش استویا

مدیریت 0 10842 رتبه مطلب: 3/4

   استویا یک گیاه چند ساله علفی است. استویا به طور طبیعی در آمامبای هیگلندو نزدیک سرچشمه رودخانه ماندی (یک منطقه باریک بین برزیل و پاراگوئه) رشد می کند. نمو گیاه در شرایط دمای متوسط بین ۲۰ تا ۳۰درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی در حدود ۸۰درصد صورت می گیرد. این گونه به طور گسترده برای برگ های شیرین آن کشت می شود.

طرح تولید کانتینر و کانکس یخچال

مدیریت 0 7974 رتبه مطلب: 2/7

  پیشرفت تکنولوژی در زمینه حمل و نقل باعث گردیده تا متصدیان حمل و نقـل تمـام سـعی و کوشـش خود را بکار برند تا محمولات سریعتر و سالمتر به مقصد برسد. یکی از این پدیده‌ها کـه باعـث تـسهیل حمل و نقل بین المللی می‌گردد حمل کالا بوسیله کانتینر (  است(Container

طرح تولید سقف های کاذب آلومینیومی

مدیریت 0 6201 رتبه مطلب: بدون رتبه

ساختمان‌سازی و صنایع وابسته به آن یکی از پرکارترین و سودآورترین صنایع در دنیا به شمار می‌آید که هر روز و هر لحظه هم رو به پیشرفت و توسعه است، مصالح سنتی کنار رفته و امروزه مصالح صنعتی جدید با بهره‌وری بالا و درصد آسیب‌پذیری کمتری تولید می‌شوند.

طرح تولید کیسه هاي اسپتیک

مدیریت 0 7088 رتبه مطلب: 3/0

  بسته بندي اسپتیک شیوه جدیدي براي نگهداري محصولات غذایی دراز مدت زمان طولانی و خارج از یخچال است که تا زمان باز کردن بسته تازگی محصول را حفظ خواهد کرد. زمانی که براي اولین بار شیر و آبمیوه به شیوه اسپتیک در قفسه ها و یخچال هاي مغازه ها عرضه شد با عدم اطمینان مصرف کنندگان رو به رو گردید.

طرح پرورش قارچ شاه صدف

مدیریت 0 7500 رتبه مطلب: 3/2

نام علمي قارچ شاه صدف، پلوروتوس ارينجي مي باشد. “ارينجي” از نام گياهي كـه ايـن گونـه قـارچ بـه صـورت وحشي در طبيعت در كنار آن يافت مي شود، گرفته شده است بستركشت بايد درون ظروف مقاوم به دماهاي بالا قرار گيرد و فضاي كافي براي تنفس ميسـليوم در مراحـل بعـد وجود داشته باشد. عمومي ترين ظروف مورداستفاده عبارتند از كيسه هاي پلاستيكي )در چين( و بطريهـاي پلاسـتيكي )در تـايوان و ژاپن. همانطور كه قبلا اشاره شد، متقاضي پرورش قارچ شاه صدف بايد از بستركشت آمـاده اسـتفاده نمايـد. بستركشـت قارچ شاه صدف، در واحدهاي توليد بستركشت قارچ و به صورت جزا توليد شده و به متقاضيان پرورش قارچ شـاه صدف، عرضه مي شود.

طرح تولید و بسته بندی پودر گوجه فرنگی

مدیریت 0 9063 رتبه مطلب: 3/2

در سال های اخیر تقاضای جهانی برای مصرف گوجه فرنگی رو به افزایش بوده است و از کل مقدار تولیدشده، حدود ۶۰ درصد در صنایع تبدیلی مصرف شده است . کل تولید گوجه فرنگی حدود ۳۰ میلیون تن است، که حدود ۱۰ میلیون تن کشور آمریکا، ۴ میلیون ایتالیا و حدود ۲ میلیون تن را کشور ترکیه تولید می کند. اسپانیا، ایران و سایر کشورها در رده های آخر قرار دارند.

سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

مدیریت 0 10831 رتبه مطلب: 2/7

پرها يکی از انواع روييدنی های مربوط به پوست بيرونی است که بر روی پوست بدن پرندگان و بال های آنان ميرويد. پر يک ساقه ميانی توخالی دارد که کرک های ظريفی بر آن ميرويند. پرهای پرندگان يکـی از مهمترين اعضای موجود در بدن آنها به شمار می روند. از مهمترين کارهايی که پر پرندگان انجام می دهند می توانيم از پرواز، گـرم نگـه داشتن آنها در هوای سرد و همينطور برای گرم نگه داشتن تخم ها و حـتی جلـب توجه و يا فرار از دست دشمنان نام برد.

تولید قوطی های آسان بازشو

مدیریت 0 10790 رتبه مطلب: 3/6

محصول تولیدی قوطی آلومینیومی می‌باشد ا
در چند سال گذشته بیش از ۹۰ درصد قوطی‌های نوشابه از آلومینیوم ساخته شده است. ا
ین کالا جز کالا های پرطرفدار در صنعت بسته‌بندی به شمار می‌آید. و در حال حاضر دارای درب‌هایی ویژه (آسان‌بازشو) می‌باشد.این قوطی‌ها برای نوشیدنی‌های گازدار و آب میوه ها و… کاربرد دارد.ساخت قوطی های آلومینیومی ارزان‌تر تمام می‌شود، بازیافت آلومینیوم آسان‌تر، وزن قوطی‌ها سبک‌تر و بنابراین هزینه حمل و نقل آن کمتر است.۳۰ سال پیش بیشتر قوطی‌ها از فولاد قلع اندود ساخته می‌شد که همان قوطی قلعی سابق است، این قوطی‌ها سنگین بودند به آسانی سوراخ می‌شدند و محتویات درون آن‌ها بو و مزه فلز به خود می‌گرفت.

راه اندازی سیستم‌های آبیاری هوشمند خورشیدی

مدیریت 0 7840 رتبه مطلب: بدون رتبه

اگر در اراضی کشاورزی از سیستم‌های آبیاری هوشمند خورشیدی استفاده شود، علاوه بر تأثیر ۴۰درصدی در جلوگیری از هدررفت آب می‌تواند به کاهش مصرف برق هم کمک شایانی کند. در این سیستم برق مورد نیاز سیستم‌های کنترل و حسگرها از طریق پنل‌های خورشیدی تأمین می‌شود.

 

پرورش و بسته بندی صدف خوراکی

مدیریت 0 21689 رتبه مطلب: 2/9

کشت و پرورش صدف خوراکی یکی از تولیدهای نوین و درآمدزا در مناطق ساحلی است که کشورمان بخصوص در سواحل خلیج فارس و دریای عمان دارای قابلیت‌های فراوانی برای پرورش این محصول باارزش و مغذی است که از جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی بسیاری از کشورهای دنیا برخوردار است. با توجه به رشد سرسام آور جمعیت جهان، منابع غذایی دریایی و فعالیت‌های آبزی پروری نقش مهمی را در تولید پروتئین حیوانی بر عهده دارند.

RSS
123
دی ان ان