ا

آغاز یک کسب و کار جدید و درواقع آغاز فرایند سرمایه گذاری در ایران پس از انتخاب موضوع سرمایه گذاری و انجام برآوردهای مالی و امکان سنجی آن، به مراجعات متعدد و زمانبر و گیج کننده به دستگاه های اجرایی مختلف نیازمند است. به خصوص اینکه سرمایه گذار یا مالک کسب و کار امکانات و زیرساخت های مورد نیاز از جمله زمین و سرمایه را فراهم ننموده باشد و برای تامین آنها نیازمند کمک دستگاه های دولتی باشد.

در این صفحه قصد داریم راهنمای کاملی از چگونگی انجام روندهای اداری برای شروع یک کسب و کار جدید را به علاقه مندان ارائه کنیم. همچنین با ایجاد یک بستر تعاملی قصد داریم تا مانند یک مشاور، با دریافت سوالات و ابهام های سرمایه گذاران یا علاقه مندان به آغاز یک کسب و کار تولیدی و خدماتی جدید، پاسخ های کارشناسی و دقیق را از صاحب نظران دریافت و به اطلاع آنها برسانیم.

یادآور می شویم، همکاران ما در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بوشهر، با بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی استان بوشهر، تعدادی از ایده های سرمایه گذاری و فرصتهای سرمایه گذاری استان بوشهر را آماده نموده اند که می توانید از آنها برای انتخاب موضوع سرمایه گذاری خود بهره ببرید.

27 بهمن 2020

راهنمای سرمایه گذاری در بخش گردشگری

نحوه انجام سرمایه گذاری در زیربخش های بخش گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر

نویسنده: مدیریت
0 نظرات
رتبه مطلب: 5/0

27 بهمن 2020

راهنمای سرمایه گذاری در بخش معدن

نحوه انجام سرمایه گذاری در زیربخش های بخش معدن استان بوشهر

نویسنده: مدیریت
0 نظرات
رتبه مطلب: 3/1

27 بهمن 2020

راهنمای سرمایه گذاری در بخش صنعتی و تولیدی

برای تولید صنعتی، باید 2 مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اخذ گردد: 1- جواز تاسیس 2- پروانه بهره­ برداری.

نویسنده: مدیریت
0 نظرات
رتبه مطلب: 3/9

27 بهمن 2020

راهنمای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

نحوه انجام سرمایه گذاری در زیربخش های کشاورزی استان بوشهر

نویسنده: مدیریت
0 نظرات
رتبه مطلب: بدون رتبه

25 خرداد 2019

راهنمای صدور پروانه بهره برداری گلخانه و پرورش قارچ

پس از گرفتن جواز تاسیس گلخانه، متقاضی معمولا اگر نیاز به گرفتن وام بانگی جهت احداث گلخانه یا پرورش قارچ نداشته باشد، اقدام به تاسیس بناهای گلخانه می کند. درپایان، جهت قانونی بودن کار و امکان بهره مندی از بیمه حوادث، تسهیلات و حمایت های دولتی و البته فروش محصولات تولیدی متقاضی باید درخواست پروانه بهره برداری واحد گلخانه ای یا تولید قارچ خود را به مراجع ذیربط ارائه نماید. مراحل انجام این کار در ادامه می آید.

نویسنده: مدیریت
0 نظرات
رتبه مطلب: 5/0
RSS
12
دی ان ان