ا

طرح پرورش استویا

مدیریت 0 11029 رتبه مطلب: 3/4

   استویا یک گیاه چند ساله علفی است. استویا به طور طبیعی در آمامبای هیگلندو نزدیک سرچشمه رودخانه ماندی (یک منطقه باریک بین برزیل و پاراگوئه) رشد می کند. نمو گیاه در شرایط دمای متوسط بین ۲۰ تا ۳۰درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی در حدود ۸۰درصد صورت می گیرد. این گونه به طور گسترده برای برگ های شیرین آن کشت می شود.

طرح تولید کانتینر و کانکس یخچال

مدیریت 0 8115 رتبه مطلب: 2/7

  پیشرفت تکنولوژی در زمینه حمل و نقل باعث گردیده تا متصدیان حمل و نقـل تمـام سـعی و کوشـش خود را بکار برند تا محمولات سریعتر و سالمتر به مقصد برسد. یکی از این پدیده‌ها کـه باعـث تـسهیل حمل و نقل بین المللی می‌گردد حمل کالا بوسیله کانتینر (  است(Container

طرح تولید و بسته بندی پودر گوجه فرنگی

مدیریت 0 9207 رتبه مطلب: 3/2

در سال های اخیر تقاضای جهانی برای مصرف گوجه فرنگی رو به افزایش بوده است و از کل مقدار تولیدشده، حدود ۶۰ درصد در صنایع تبدیلی مصرف شده است . کل تولید گوجه فرنگی حدود ۳۰ میلیون تن است، که حدود ۱۰ میلیون تن کشور آمریکا، ۴ میلیون ایتالیا و حدود ۲ میلیون تن را کشور ترکیه تولید می کند. اسپانیا، ایران و سایر کشورها در رده های آخر قرار دارند.

بلدرچین پرورش دهیم

مدیریت 0 19527 رتبه مطلب: 1/9

ایده ای برای سرمایه گذاری در استان بوشهر:

بلدرچین از جمله ماکیانی است که مدت زیادی از پرورش آن در ایران نمی‌گذرد. حدود ۲۰سال پیش نخستین گله‌های این پرنده کوچک و خوشمزه به ایران وارد شدند و در اطراف یزد نخستین واحد‌های پرورش شروع به فعالیت کردند.تولید و پرورش بلدرچین و سایر ماکیان غیر‌مرغ، از جمله فعالیت‌های اقتصادی پرسودی است که اخیرا مورد توجه تولید‌کنندگان قرار گرفته و با توجه به بازار مناسب مصرف داخلی و زمینه‌های خوب برای صادرات، از اقبال خوبی برخوردار شده است.

۱۰ شغل پردرآمد حوزه IT در سال ۲۰۱۶

مدیریت 0 14955 رتبه مطلب: بدون رتبه

صنعت رو به رشد IT و بخش‌های مرتبط به آن توانسته‌اند از پیچ و خم رکود اقتصادی سال‌های اخیر به خوبی عبور کنند. همین موضوع باعث شده است تا توجه کارآفرینان و کارجویان به بخش‌های IT و تکنولوژی بیشتر از گذشته جلب شود. با این اوصاف همزمان با افزایش تقاضا برای مشاغل IT، تمایل کارفرمایان به استخدام و استفاده از نیروهای با تجربه و حرفه‌ای در این بخش افزایش پیدا کرده است تا جایی که آنها حاضرند حقوق بیشتری برای جذب و حفظ افراد با استعداد بپردازند.

RSS
12
دی ان ان