ا

طرح پرورش استویا

مدیریت 0 11082 رتبه مطلب: 3/4

   استویا یک گیاه چند ساله علفی است. استویا به طور طبیعی در آمامبای هیگلندو نزدیک سرچشمه رودخانه ماندی (یک منطقه باریک بین برزیل و پاراگوئه) رشد می کند. نمو گیاه در شرایط دمای متوسط بین ۲۰ تا ۳۰درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی در حدود ۸۰درصد صورت می گیرد. این گونه به طور گسترده برای برگ های شیرین آن کشت می شود.

طرح تولید کانتینر و کانکس یخچال

مدیریت 0 8170 رتبه مطلب: 2/7

  پیشرفت تکنولوژی در زمینه حمل و نقل باعث گردیده تا متصدیان حمل و نقـل تمـام سـعی و کوشـش خود را بکار برند تا محمولات سریعتر و سالمتر به مقصد برسد. یکی از این پدیده‌ها کـه باعـث تـسهیل حمل و نقل بین المللی می‌گردد حمل کالا بوسیله کانتینر (  است(Container

طرح تولید و بسته بندی پودر گوجه فرنگی

مدیریت 0 9252 رتبه مطلب: 3/2

در سال های اخیر تقاضای جهانی برای مصرف گوجه فرنگی رو به افزایش بوده است و از کل مقدار تولیدشده، حدود ۶۰ درصد در صنایع تبدیلی مصرف شده است . کل تولید گوجه فرنگی حدود ۳۰ میلیون تن است، که حدود ۱۰ میلیون تن کشور آمریکا، ۴ میلیون ایتالیا و حدود ۲ میلیون تن را کشور ترکیه تولید می کند. اسپانیا، ایران و سایر کشورها در رده های آخر قرار دارند.

بلدرچین پرورش دهیم

مدیریت 0 19575 رتبه مطلب: 1/9

ایده ای برای سرمایه گذاری در استان بوشهر:

بلدرچین از جمله ماکیانی است که مدت زیادی از پرورش آن در ایران نمی‌گذرد. حدود ۲۰سال پیش نخستین گله‌های این پرنده کوچک و خوشمزه به ایران وارد شدند و در اطراف یزد نخستین واحد‌های پرورش شروع به فعالیت کردند.تولید و پرورش بلدرچین و سایر ماکیان غیر‌مرغ، از جمله فعالیت‌های اقتصادی پرسودی است که اخیرا مورد توجه تولید‌کنندگان قرار گرفته و با توجه به بازار مناسب مصرف داخلی و زمینه‌های خوب برای صادرات، از اقبال خوبی برخوردار شده است.

۱۰ شغل پردرآمد حوزه IT در سال ۲۰۱۶

مدیریت 0 14993 رتبه مطلب: بدون رتبه

صنعت رو به رشد IT و بخش‌های مرتبط به آن توانسته‌اند از پیچ و خم رکود اقتصادی سال‌های اخیر به خوبی عبور کنند. همین موضوع باعث شده است تا توجه کارآفرینان و کارجویان به بخش‌های IT و تکنولوژی بیشتر از گذشته جلب شود. با این اوصاف همزمان با افزایش تقاضا برای مشاغل IT، تمایل کارفرمایان به استخدام و استفاده از نیروهای با تجربه و حرفه‌ای در این بخش افزایش پیدا کرده است تا جایی که آنها حاضرند حقوق بیشتری برای جذب و حفظ افراد با استعداد بپردازند.

«سالمندی» و فرصت های سرمایه گذاری آن

اگر سرمایه گذار و کارآفرین هستید و نمی دانید ثروت و مدیریت خود را در چه مسیری برنامه ریزی کنید. ...

مدیریت 0 11989 رتبه مطلب: 2/5

پیش‌بینی‌ می شود در سال ۱۴۲۰ خورشیدی حدود ۲۰ درصد از مردم ایران در سنین سالمندی باشند. برآوردها حاکی از آن است که در ۱۴۳۰، این رقم به یک سوم جمعیت کل کشور خواهد رسید. هم اکنون، جمعیت سالخورده ایران، حدود ۱۰ درصد کل جمعیت کشور است.

تولید پودر و روغن ماهی

برای راه اندازی کسب و کار حتما نباید طرح پیچیده ای داشت.

مدیریت 0 17112 رتبه مطلب: 4/0

ایده ای برای سرمایه گذاری در استان بوشهر:

فقط کافیست نیازها و بازارها را بشناسید. هر ساله مقادیر زیادی پودر ماهی وارد کشور می شود خودتان دست بکار شوید و تولید کنید.پودر و روغن ماهی هزاران سال است که توسط تمدن‌های مختلف مصرف می‌شود، بعنوان مثال در کشور‌های شمالی، از روغن ماهی بعنوان سوخت برای روشنایی چراغ‌ها استفاده می‌شد.

تولید برق از زباله (طلای کثیف)

طرحی سرمایه گذاری در استان بوشهر که قصد معرفی آن را داریم بهره‌گیری از طلای کثیف و تولید برق می‌باشد که نام شناخته شده آن احداث نیروگاه بیوگاز تولید برق از زباله است که در دسته انرژی‌های نو قرار می‌گیرد.

مدیریت 0 20455 رتبه مطلب: 3/8

طلای کثیف در راه توسعه: تولید برق از بیوگاز

طلا اگرچه نام یک عنصر فلزی نرم و شکل‌پذیر به رنگ زرد روشن و براق است اما در معانی اجتماعی به هر کالای گرانبها نیز گفته می‌شود. طلای طرح ما یک ماده متعفن و تهوع آور است که همه ما روزانه حداقل یک حجم کوچکی از آن را در محیط زندگی خود تولید و به عنوان کالای بی ارزش از خود دور می‌کنیم.
RSS
دی ان ان