ا
به ضمیمه: جداول مقررات صادرات و واردات - چهارشنبه, 02 آبان,1397

مقررات صادرات و واردات و آئین نامه های اجرایی

زبان: (فارسی- English)

حجم فایل: 1.33 مگابایت

طرح پرورش میل ورم 0
- چهارشنبه, 02 آبان,1397

طرح پرورش میل ورم

افزایش سریع جمعیت انسانی، زنگ خطری است که هشدار قحطی و فقر در آینده را می‌دهد. عده‌ای از متخصصین علم تغذیه، جامعه شناسی و… معتقدند «منطقی‌ترین راه برای تأمین نیازهای غذایی بشر خصوصاً در کشورهای محروم، استفاده از تمام امکانات و منابع غذایی موجود است. این محققین حتی به وجود مزارعی برای پرورش حشرات خوراکی هم اشاره دارند و به دلایل بسیاری این کار را عاقلانه‌تر از پرورش دام می‌دانند:
– نخست آنکه این جانوران برای رشد و تولید مثل به مواد غذایی زیادی نیاز ندارند (حجم غذای گاو را با کرم مقایسه کنید).
– دوم اینکه برای رشد و پرورش این موجودات فضای زیادی لازم نیست. (محل زندگی و فضای اشغال شده توسط یک گوسفند و موریانه تا چه حد قابل مقایسه هستند؟)
– سرعت تخم ریزی و رشد حشرات به هیچ عنوان با زاد و ولد پستانداران و پرندگان تأمین کننده غذای انسان قابل مقایسه نیست (رشد یک بره را با تعداد تخم‌ها و سرعت رشد در سوسک مقایسه کنید).
– این گروه از جانوران به تعداد فراوان و گونه‌های مختلف در دسترس بشر هستند.
– و با کمال تعجب عده‌ای معتقدند بسیار بسیار خوشمزه‌تر از گوشت حیواناتی چون مرغ، ماهی، گوساله و گوسفند است.

احداث واحد بازیافت لاستیک خودرو 0
- چهارشنبه, 02 آبان,1397

احداث واحد بازیافت لاستیک خودرو

سرمایه گذاری در بازیافت همیشه سودخوبی به همراه دارد. بازیافت لاستیک نیز بر همین قاعده است که می توانید آن را پودر کنید و به صنايع مختلف مانند جاده‌سازي، ساختماني بفروشید. در کمتر از دو سال پول خود را برداشت می کنید.

پرورش و تولید سم عقرب 0
- ﺳﻪشنبه, 01 آبان,1397

پرورش و تولید سم عقرب

کژدم یا عقرب و یا دراز دم نام یکی از گونه‌های بندپایان رده عنکبوتیان است که دارای ۸ پا و نیشی با زهر کشنده می‌باشد. نیش عقرب در نوک دم آن قرار دارد. عقرب‌ها شب‌ها به آرامی به فعالیت‌های زیستی خود می‌پردازند و بیشتر در آب و هوایی گرم فعال هستند.
این جانوران چنگال‌های خارداری دارند که در واقع قسمتی از دهان آن‌ها محسوب می‌شوند. آنها قادرند که مادهٔ سمی خطرناکی از قسمت عقب بدنشان به طرف مهاجمین بپاشند. این جانور بیشتر در شب شکار می‌کند و پاهای بلند جلویی خود را برای پیدا کردن غذا به‌کار برده و پس از یافتن غذا آن را با چنگال‌هایش می‌گیرد. کژدم‌ها اغلب در طول روز در زیر سنگ‌ها یا در حفره‌های به نسبت خنک زیر زمین پنهان می‌گردند.

 

پرورش خیار دریایی 0
- ﺳﻪشنبه, 01 آبان,1397

پرورش خیار دریایی

خیار دریایی

خیار دریایی جزء شاخه خارتنان، راسته پا لوله ای ها و خانواده خارپوستان می باشد.خیار دریایی بالغ در اطراف دهان خود دارای ۱۰ شاخک حسی (Tentacles) انگشت مانند هستند که از قسمت قدامی و خلفی براحتی قابل تشخیص می باشد.خیار دریایی به ستاره دریایی نسبت داده می شود و به شاخه خارتنان که همان خار پوستان هستند تعلق دارد.دراین شاخه همگی دارای بدن ۵ قسمتی متقارن هستند که به آسانی در ستاره های دریایی قابل مشاهده است.چنانچه خیار دریایی یکی از تنتاکل های خود را از دست دهد در طی مدت سه هفته می تواند آن را جایگزین و بازسازی نماید و طول عمر این جانور در حدود هشت سال می باشد.وقتی خیار دریایی را صید و در دست نگهداری نماییم از منافذ عقبی آب خارج می شود و در این اثنا ممکن است این جانور دستگاه گوارش و قسمتهای داخلی بدن خود را نیز خارج نماید که در برخی ازمواقع این عمل موجب مرگشان می شود ودر موارد دیگر نیز این جانور قادر است ارگانهای داخلی از دست رفته را باز سازی نماید.

اولین234567891011انتها
دی ان ان