ا

سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

توسط : مدیریت|شنبه, 19 آبان,1397

سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

پرها يکی از انواع روييدنی های مربوط به پوست بيرونی است که بر روی پوست بدن پرندگان و بال های آنان ميرويد. پر يک ساقه ميانی توخالی دارد که کرک های ظريفی بر آن ميرويند. پرهای پرندگان يکـی از مهمترين اعضای موجود در بدن آنها به شمار می روند. از مهمترين کارهايی که پر پرندگان انجام می دهند می توانيم از پرواز، گـرم نگـه داشتن آنها در هوای سرد و همينطور برای گرم نگه داشتن تخم ها و حـتی جلـب توجه و يا فرار از دست دشمنان نام برد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

طرح توجیهی تولید انواع پرمرغ آماده شده: ١٥١١٢٠٥٠

موارد مصرف و کاربرد سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

پرمرغ پس از فرآوری به صورت سنتي، در تهيه بالش، لحاف، تشک و… مورد استفاده قرار می گيرد. نوعی کامپوزيت جديد ساختمانی از ترکيب فشـرده سـيمان و پـر مـرغ کـه مـيتـوان آن را بـه طـور گسـترده در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد و جايگزين ورقه های چوبی فعلی کرد که به راحتی توسط حشرات گرسنه تخريب ميشوند. صفحات پری هم برای کف و هم برای سقف و ديوارهای ساختمان قابل استفاده هستند.

اهمیت طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ در کشور

استراتژی جهانی در حفظ و حراست از محيط زيست و ملاحظات فنی و اقتصادی باعث گرديده تا طرح فرآوری پر مرغ در دستور کار قرار گيرد. اين محصول بدليل کاربردهای متعدد, در سالهای اخير به دليل سازگاری با محيط زيست بدليل دوام زياد و سهولت کاربرد آن از جنبه های اقتصادی موجب عدم ضايع شدن منابع گرانبهای ملی می شود. از طرفی استراتژی استقلال و دست يافتن به خودکفايی همه جانبه کشور در بخش های کشاورزی , دامپروری و صنعتي, کشور را به قطب برتر در بين مجامع بين المللی تبديل خواهد کرد.

طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

تجهیزات و ماشین آلات طرح سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

پرخیس کن
وان شستشو
سیستم سورتینگ
سیستم پمپاژ آب
سیستم کنترلرمیکروپروسسی و …

میزان سرمایه مورد نیاز واحد سورتینگ و بسته بندی پرمرغ

بودجه:
ظرفیت تولید سالیانه:۱۰۰۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۵۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۴۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۳۲ نفر

دی ان ان