ا

آغاز یک کسب و کار جدید و درواقع آغاز فرایند سرمایه گذاری در ایران پس از انتخاب موضوع سرمایه گذاری و انجام برآوردهای مالی و امکان سنجی آن، به مراجعات متعدد و زمانبر و گیج کننده به دستگاه های اجرایی مختلف نیازمند است. به خصوص اینکه سرمایه گذار یا مالک کسب و کار امکانات و زیرساخت های مورد نیاز از جمله زمین و سرمایه را فراهم ننموده باشد و برای تامین آنها نیازمند کمک دستگاه های دولتی باشد.

در این صفحه قصد داریم راهنمای کاملی از چگونگی انجام روندهای اداری برای شروع یک کسب و کار جدید را به علاقه مندان ارائه کنیم. همچنین با ایجاد یک بستر تعاملی قصد داریم تا مانند یک مشاور، با دریافت سوالات و ابهام های سرمایه گذاران یا علاقه مندان به آغاز یک کسب و کار تولیدی و خدماتی جدید، پاسخ های کارشناسی و دقیق را از صاحب نظران دریافت و به اطلاع آنها برسانیم.

یادآور می شویم، همکاران ما در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بوشهر، با بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی استان بوشهر، تعدادی از ایده های سرمایه گذاری و فرصتهای سرمایه گذاری استان بوشهر را آماده نموده اند که می توانید از آنها برای انتخاب موضوع سرمایه گذاری خود بهره ببرید.

دی ان ان